عکاسی کودک ( پرتره )

چهارشنبه 26 تير 1398
9:52
آتلیه بن سای

عکاسی کودک ( پرتره )

عکاسی کودک ( پرتره )

عکاسی از آن دسته هنر هایی است که لحظات تلخ و شیرین انسان ها را به ثبت میرساند و برای آن ها خاطره میسازد .

به دلیل اینکه الان گرایش های مختلف عکاسی از هم جدا شده اند و هر یک تبدی به یک تخصص جدا شده اند حال اصول و قواعد حاکم بر هر تخصص نیز حرفه ای تر شده است .

عکاسی کودک از آن تخصص ها است که به دلیل شیرینی زیادی که دارد برای بسیاری از عکاسان حرفه ای جذاب به نظر میاید و همه دوست دارند حتی شده امتحانی هم سری به آن بزنند .

با اطمینان میتوان گفت که کودکان از زیبا ترین و جذاب ترین سوژه ها برای عکاسی هستند که در حالت ها و ژست های مختلف میتوانید از آن ها عکاسی کنید .

به همین دلیل است که پیشنهاد میکنیم حتما عکاسی کودک در منزل را نیز حتما بیاموزید .

برای اینکه شما بتوانید عکس های زیبا از کودکان بگیرید باید به یک سری نکات ریز دقت کنید تا خروجی کار نهایی تان باب میل تان باشد .

برای این منظور باید اساسی ترین نکته ی عکاسی کودک یعنی خلاقیت و خوش ذوق بودن را به اضافه ی صبر و آرامش زیاد داشته باشید .

اگر میخواهید عکس های زیبا و تر و تمیزی از کودکان بگیرید باید به پس زمینه کادر عکس تان دقت کنید تا آیتم اضافه ای در کادر نباشد .

بیشتر بدانید : آتلیه کودک شرق

برای درک بهتر این موضوع بهتر است نگاهی به عکس های آتلیه کودک بیندازید . البته توصیه میکنیم خیلی به کیفیت عکس های آتلیه کودک دقت نکنید چرا که در آتلیه کودک عکاسان از بهترین و به روز ترین لنز ها استفاده میکنند که این خود باعث کیفیت بالای عکس های آن ها میباشد .

آموزش صحیح و اصولی عکاسی کودک امری بسیار مهم است چرا که علی رغم شیرینی زیاد این کار ، کار عکاسی کودک کاری بسیار دشوار و پر زحمت است که اگر شما عاشقش نباشید عملا نمیتوانید در این حرفه موفق شوید و یا مدت طولانی ای دوام بیاورید .

در آتلیه کودک شما اغلب با کودکانی سر و کار دارید که کم سن و سال هستند و به همین دلیل صبر و تحمل زیادی ندارند و در حین انجام کار زود خسته میشوند که این به ضرر شما و حرفه تان است .

اگر شما به این مشکل توجه کافی نشان ندهید نتیجه ی نهایی عکاسی کودک ابدا باب میل شما و والدین کودک نخواهد بود .

برای گرفتن عکس پرتره به چه نکاتی دقت کنیم ؟

خیلی حیف است که یک آلبوم عکس کودک پر و پیمون داشته باشید اما داخل آن چندتا عکس پرتره از کوچولویتان نباشد .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

در عکس پرتره جزئیات و ظرافت ها و زیبایی های چهره ی این فرشتگاه زمینی به زیبایی مشخص میشود که همین دلیلی قانع کننده برای داشتن عکس پرتره از فرزندانتان است .

هنگام گرفتن عکس پرتره ، عکس هنری شما باید بیش تر از هر چیزی به نور محیط توجه کنید .

نور اگر بیش تر از حد نیاز باشد ممکن است چشم های کودک را اذیت کند و باعث آسیب دیدن او بشود . باید میزان نور استفاده شده استاندارد باشد و از یک زاویه ی مناسب به صورت کودک بتابد .

در کل هدف از گرفتن عکس پرتره نشان دادن زیبایی ها و احساسات چهره ی کودک است .

به همین دلیل حالت های صورت کودک است که اساس یک پرتره ی خوب را تشکیل میدهد .

برای همین بهترین زمان برای گرفتن عکس پرتره از کودکان زمانی است که چهره ی آن ها در حالت طبیعی شان قرار دارد و هیچ گونه نشانه ای از مصنوعی بودن حالت آن در چهره ش معلوم نیست .

عکس کودک


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب لاگ آتلیه بن سای است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]