آتلیه بارداری

شنبه 12 مرداد 1398
10:56
آتلیه بن سای

آتلیه بارداری

آتلیه بارداری

عکاسی بارداری در آتلیه بارداری از بهترین روش ها برای ثبت لحظات به یاد ماندنی و زیبای بارداری هر مادری است .

در عکاسی بارداری انتخاب لباس مناسب و ترکیب بندی رنگ ها و نوع لباس پوشیدن شما بسیار مهم و اساسی است .

دوران بارداری یکی از مهم ترین و به یاد ماندنی ترین دوران های زندگی یک مادر است و ثبت این خاطرات زیبا از کارهای بسیار مهم است تا بتوانند در آینده ی نزدیک و یا دور این خاطرات زیبا را یادآوری کنند .

عکاسی بارداری در آتلیه بارداری یکی از روش های رایج مادر های باردار برای جاوادانه کردن و ثبت دوران جذابه بارداری شان است

ثبت این لحظه ها با حفظ لطافت و ظرافت این دوران و با کار کردن با عکاس بارداری حرفه ای میتواند باعث بهتر انتقال یافتن احساسات مادرانه به فرزندان شود .

چه لباسی مناسب عکاسی بارداری است ؟

در دوران بارداری خانم های باردار اضافه وزن پیدا میکنند و فرم بدنشان از حالت عادی و نرمال خود خارج میشود و شکلی عجیب پیدا میکند و حتی گاهی اوقات بد ترکیب و زشت میشود .

به همین دلیل است که انتخاب لباس در این دوران برای یک عکاسی بارداری سخت و البته بسیار مهم است .

در دوران بارداری غالبا تمامی خانم های باردار به دنبال لباس هایی گشاد هستند که به وسیله آنها بزرگیه شکمشان و تغییر شکل بدنشان کمتر پیدا باشد و سعی میکنند در عکاسی بارداری هم همین رویه را پیاده کنند . اما نباید اینگونه باشد ، شما به عنوان یک عکاسی حرفه ای نباید بگذارید مادر در عکاسی بارداری از لباس های گشاد و بزرگ استفاده کند .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری

بلکه برعکس باید پیشنهادی شما به آنها لباس های تنگی باشد که بیشتر انحنای جدید بدنشان را به نمایش بگذارد و اجازه دهد تا نشانه ی باردار بودنشان به زیبایی معلوم شود .

در عکاسی بارداری اکثرا لباس های تنگ پیشنهاد میشود با رنگ های شاد و ملیح و ترجیحا ست شده با رنگ همسر خانم باردار .

اگر هنوز کمی در این زمینه شک دارید میتوانید به آتلیه بارداری بن سای مراجعه فرمایید و نمونه کارهای بارداری را در صورت لزوم مشاهده بفرمایید .

بهترین زمان عکاسی بارداری

بیشتر بدانید: بهترین آتلیه بارداری شرق

در عکاسی بارداری بهترین زمان برای عکاسی بارداری اصولا ماه های آخر پیشنهاد میشود . زیرا در ماه آخر فرم کلی بدن خانم باردار به نهایت خودش رسیده است و شما میتوانید نتیجه ی نهایی را مشاهده کنید .

اگر بخواهیم با هفته حساب کنیم بهترین زمان برای عکاسی بارداری از هفته ی ۳۵ م تا هفته ی ۴۰ م است .

در ۶۰ روز آخر بارداری شما میتوانید به آتلیه بارداری مراجعه فرمایید زیرا در این زمان شکم مادر خیلی بهتر دیده میشود .

بهترین ژست عکاسی بارداری

ژست های بارداری در عکاسی بارداری بسیار با دیگر ژست های عکاسی متفاوت هستند . از نظر خانم های باردار ژست گرفتن در دوران بارداری به شدت دشوار است .

ژست عکس بارداری باید به گونه ای حرفه ای باشد که زشتی های بوجود آمده در بدن مادر کمتر و زیبایی هایی نظیر شکم برآمده ش بیشتر پیدا باشد .

اگر شما عکاسی حرفه ای باشید در عکاسی بارداری برای ژست بارداری حالت ایستاده را پیشنهاد میدهید زیرا در این حالت مادر خیلی راحت است و فشار زیادی به او وارد نمیشود و از آن مهم تر اینکه شکم او به خوبی نمایان است .


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب لاگ آتلیه بن سای است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]