عکاسی کودک با کلاه سرخ پوست

پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398
20:44
آتلیه بن سای

عکاسی کودک

عکاسی کودک با نور ثابت

در عکاسی کودک نورپردازی بلوک سازنده ی اصلی است که یادگیری نحوه استفاده از آن به نفع خودتان است تا بتوانید یک عکس ساده را به یک عکس کودک زیبا و کاملا حرفه ای و تخصصی تبدیل کنید .

در عکاسی کودک شما ابتدا باید بتوانید از پس شرایط های سخت بربیایید تا بتوانید در نهایت خودتان را در آتلیه کودک جا بیندازید به همین دلیل بسیاری از عکاسان کار خود را با نور طبیعی شروع میکنند و سپس به کار با آتلیه کودک و تجهیزات حرفه ای و تخصصی میرسند .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

چرا که وقتی شما بتوانید با امکانات کم کاری حرفه ای به مشتری تان تحویل دهید دیگر کار کردن با تجهیزات تخصصی کاری ندارد و عملا کارتان خیلی خیلی ساده میشود .

اما نکته ای که شما به عنوان یک عکاس حرفه ای باید به آن توجه کنید این است که در خیلی از شرایط های خاص شما به نورهای مصنوعی نیز احتیاج پیدا میکنید .

در مقاله ی امروز با ما همراه باشید تا در آن چندین نکته ی مفید راجع به نورپردازی به شما آموزش دهیم .

عکس کودک

اسپیدلایت چیست ؟

اسپیدلایت ها چراغ های باطری خور و قابل حملی هستند که میتوانند به وسیله کفشک به بیشتر دوربین های عکاسی کودک متصل شوند .

به اضافه اینکه با متصل کردن آن ها به یک پایه نور و سپس فعال کردنشان از طریق تریگر های بی سیم میتوان در خارج از دوربین نیز ازشان استفاده کرد .

استروب چیست ؟

استروب ها چراغ هایی بزرگ تر و غالبا قوی تر در عکاسی کودک هستند که به پایه های نور متصل میشوند و به وسیله تریگر های بی سیم فعال میشوند .

اسپیدلایت ها و استروب ها جفتشان زمانی که فایر یا زده میشوند نور قوی ای را ساطع میکنند .

نور ثابت چیست ؟

نور های ثابت همیشه در تمام مدت زمانی که روشن هستند نور تولیدی را منتشر میکنند .

در زمان های قدیم از این نور ها برای تولید ویدیو استفاده میکردند .

این نور ها پس از مدت زمان طولانی ای که روشن میبودند داغ میشدند و برای دست زدن به آن ها مجبور میشدید دستکش مخصوص دستتان کنید .

اما نور های جدیده امروزه خنک تر هستند و مشکلات نور های سابق را ندارند .

چه زمانی میتوانیم از نور ثابت استفاده کنیم ؟

نور ثابت غالبا در عکاسی کودک نادیده گرفته میشود . اما این اشتباه است چرا که خیلی وقت ها نورهای ثابت بهترین انتخاب ها برای عکاسی کودک هستند که بهترین نتیجه ی ممکن را در آن شرایط به ما میدهند .

ممکن است شما در مکانی در حال عکاسی کودک باشید که مجاز به استفاده از نور فلش نباشید . اما به جای استفاده از نور های فلاش میتواند نور ثابت را جایگزین کنید که یک جایگزین مناسب نیز هست و به شما نتیجه ی مطلوبی ارائه میدهد .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

و یا برخی اوقات ممکن است بخواهید از جلب توجه جلوگیری کنید برای همین میتوانید به جای استفاده از فلاش از نور های ثابت استفاده کنید که توجه کمتری را به شما جلب میکنند .

نور های ثابت غیر از این استفاده ها مهم ترین استفاده ای که دارد زمان عکاسی پرتره است . به خصوص زمانی که شما یک مبتدی هستید و چندان در زمینه عکاسی کودک و پرتره حرفه ای نیستید .

عکس کودک


[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب لاگ آتلیه بن سای است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]