اشتباهات رایج عکاسان در عکاسی کودک

يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
19:3
آتلیه بن سای

اشتباهات رایج عکاسان در عکاسی کودک

اشتباهات رایج عکاسان در عکاسی کودک

غالبا در عکاسی کودک به دلیل متفاوت بودن کودکان از هم و وجود رفتار و اخلاق های خاص در آن ها اشتباهات زیادی ممکن است رخ دهد که ما نباید به آن ها اجازه ی اتفاق افتادن بدهیم .

والدین با خود فکر میکنند اگر فرزندشان را به آتلیه کودک برای عکاسی کودک ببرند احتمالا هیچ اشتباهی رخ نمیدهد و میتوانند به راحتی عکس های خوبی از فرزندشان بگیرند اما اینگونه نیست .

این اتفاقات اکثرا برای آماتور ها و عکاسان کودکی که چندان حرفه ای نیستند میوفتد . اما نکته ی قابل توجه این است که تا اشتباه نکنید و تجربه کسب نکنید به یک حرفه ای تبدیل نمی شوید پس ناامید نشوید و با انرژی به تلاش کردن ادامه دهید چرا که یک روزی شما میتواند به صورت حرفه ای عکاسی کودک انجام دهید .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

حال میخواهیم چندین نکته در مورد کارهایی که نباید در طول عکاسی کودک انجام دهید به شما بگوییم

از رنگ های بیش از حد اشباع یا به عبارتی جیغ استفاده نکنید

عکس کودک

منظور درواقع رنگ هایی هستند که غیر واقعی هستند و رنگ و لعاب خوبی دارند .

توجه داشته باشید که این جور رنگ ها غالبا تنها بر روی صفحه ی مونیتور خوب به نظر می آیند و اگر شما جای دیگری ببینیدشان توی ذوق میزنند .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

پس بهترین کار این است که سعی کنید از این رنگ ها کمتر استفاده کنید و اگر هم استفاده میکنید خیلی بزرگ نباشند و تنها در حد تزئین به کار ببرید شان .

اگر قصد دارید یک عکاس حرفه ای باشید و دوست دارید این رشته را ادامه بدهید نیاز است که به شارپ بودن عکس هایتان توجه کنید .

شارپ بودن به معنی وضوح تصویر است . یعنی عکس شما تار و بلور نباشد .

حتما هنگام کادر بندی و یا چینش دکور به ترکیب بندی هایی که میسازید دقت کنید . در عکاسی کودک ، هر نوع عکاسی ای ترکیب بندی یکی از مهم ترین اصول عکاسی دقیق و حرفه ای است که باید به آن توجه کنید .

عکس کودک


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب لاگ آتلیه بن سای است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]