نکات بسیار مهم در عکاسی کودک

دوشنبه 3 تير 1398
15:21
آتلیه بن سای

نکات بسیار مهم در عکاسی کودک

نکات مهم در عکاسی کودک

دوران کودکی از مهم ترین دوران زندگی هر انسان است . چرا که در این دوران شخصیت آدم ها شکل میگیرد و به یک شکل کلی ای دست می یابد .

مادر و پدر ها باید بدانند که هرچقدر بیشتر به کودکشان عشق و علاقه بیورزند به گونه ای که کودک متوجه آن بشود احساس امنیت درونی اش افزایش می یابد و در بزرگسالی اعتماد به نفس بیشتر و شخصیت محکم تر و قوی تری دارد .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

زمانی که پدر و مادر شروع به عکاسی کودک در منزل میکنند و لحظات کودکی فرزندشان را ثبت میکنند این کار علاوه بر اینکه برای فرزندشان در سال های آینده خاطره سازی میشود بلکه این کار یکی از بهترین راه ها برای انتقال احساسات شان به او است .

عکس نوزاد

خب تصور کنید تصمیم گرفته اید که امروز از فرزندتان عکس کودک بگیرید . پس باید قبل از شروع عکاسی به برخی نکات دقت کنید و حین عکاسی کودک به آن ها توجه کنید و سعی کنید که آن ها را رعایت و در صورت امکان اعمالشان کنید .

مهم ترین نکته ای که در عکاسی کودک شما باید بدانید این است که برای عکاسی کودک شما باید زمان زیادی بگذارید به اضافه ی اینکه کار کردن با کودکان همیشه محتاج صبر و توجه بسیار زیاد است که شما باید خرجشان کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

نکته ی بعد این است که شما دارید از کودک خود عکاسی میکنید پس مسلما با تمامی خلق و خوی او آشنا هستید . از این رو به راحتی میتوانید شرایط را تا حد زیادی برای یک عکاسی کودک مناسب و راحت فراهم کنید .

توجه کنید در چه ساعتی کودکتان سرحال تر است و خلق و خوی مناسب تری دارد . اگر آن تایم را برای عکاسی کودک تان انتخاب کنید بهترین نتیجه را می گیرید .

عکس کودک

در عکاسی کودک هیچگاه به یک دکور ، لباس و یا پوزیشن بسنده نکنید . سعی کنید متنوع کار کنید و از رنگ های مختلف نیز برای ترکیب بندی های زیبا استفاده کنید .

هنگام عکاسی کودک همیشه سعی کنید با کودک هم سطح شوید و در سطح خود او عکاسی کنید و با او صحبت کنید .

عکاسی پرتره را هرگز فراموش نکنید . ممکن است شما از یک دکور عکس کامل را داشته باشید اما مطمئن باشید بهترین حالت های صورت فرزندتان را میتوانید در عکس های پرتره ی او پیدا کنید .

عکس کودک


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب لاگ آتلیه بن سای است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]