نقش خانواده در عکاسی کودک در آتلیه کودک

جمعه 22 شهريور 1398
18:20
آتلیه بن سای

نقش خانواده در عکاسی کودک در آتلیه کودک

نقش خانواده در عکاسی کودک در آتلیه کودک

عکاسی کودک فاکتور ها و تکنیک های خاص و به خصوصی دارد که شما با پیروی از آنها میتوانید عکس های زیبا و خوبی بگیرید . قواین عکاسی کودک ساده هستند و شما میتوانید تنها با کمی توجه آنها را به راحتی رعایت کنید .

برای داشتن یک عکاسی کودک خوب تنها داشتن یک عکاس خوب یا یک سوژه ی آروم که به خوبی با شما همکاری میکند کافی نیست بلکه پدر و مادر کودک نیز در نتیجه ی نهایی و مثبت بودنش نقش بسیار مهمی دارند .

والدین کودک اگر بتوانند به خوبی با عکاس همکاری نشان دهند آنوقت است که عکاسی کودک به بهترین شکل ممکن پیش میرود

یکی از آیتم های واجب و مهم برای داشتن عکس های زیبا داشتن دوربین های خوب و حرفه ای است .

اما به یاد داشته باشید که اگر قصد خرید دوربین دارید اول باید نوع عکاسی و شاخه ای که مد نظرتان هست را مشخص کنید چرا که هر دوربین عکاسی ای مشخصه های خاصی دارد که مختص به یک شاخه از عکاسی است .

اگر میخواهید عکس هایی زیبا و ناب از کودکان خود داشته باشید بهتر است دوربینی را انتخاب و بخرید که عکس های شفاف از فرزندان دلبندتان بیاندازد .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

علاوه بر این سعی کنید همیشه از شخصیت واقعی کودک عکاسی کنید چرا که کودکان نمیتوانند به صورت طبیعی ژست بگیرند و آنوقت عکس هایتان مصنوعی و غیر طبیعی به نظر می آیند .

نقش پدر و مادر و کلا خانواده در عکاسی کودک بسیار مهم و ضروری است .

چرا که این افراد اولین آدم هایی هستند که کودک با آنها ارتباط عاطفی پیدا کرده و به آنها وابسته است و بهترین عکس هایی که عکاس کودک میتواند بگیرد استفاده از همین عاطفه و وابستگی کودک نسبت به خانواده اش است .

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

یادتان نرود که پدر و مادر کودک به دلیل همین نزدیکی عاطفی با او میتوانند به راحتی شما را در بهتر پیش رفتن روند عکاسی کمک کنند . به عنوان مثال شما میتوانید با کمی توضیح به والدین از آنها بخواهید تا ژست مورد نظر شما را بر روی کودک اجرا کنند و یا از خود او بخواهند تا اینکار را انجام دهد .

استفاده از والدین به روند عکاسی شما سرعت میبخشد چرا که کودکان از قرار گرفتن در محیط های ناآشنا غریبه وحشت میکنند و دیدن یکی از نزدیک ترین افرادش در آن مکان میتواند به کم شدن این ترس و وحشت کمک بکند .

در برخی از کودکان که سن کمتری دارند این ترس و وحشت خیلی بیشتر است و در چنین موقعیتی بودن یکی از والدین واجب و ضروری است چرا که اگر کودک بترسد او میتواند او را بغل کند و از شدت فشار روحی و ترسی که به او وارد شده است بکاهد

به دلیل نیاز ها و وابستگی های زیادی که کودکان به مادر خود دارند بهتر است که مادرشان همراهشان باشد چرا که بودن مادر در روند عکاسی میتواند بر خلق و خوی کودک اثر مفیدی داشته باشد .


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب لاگ آتلیه بن سای است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]