ایده برای عکاسی کودک و نوزاد

سه شنبه 26 شهريور 1398
12:39
آتلیه بن سای

ایده  برای عکاسی کودک و نوزاد
ایده برای عکاسی کودک و نوزاد
چرا باید از کودکان عکس بگیریم ؟
دوربین عکاسی به این دلیل اختراع شد تا بشر بتواند پدیده های زیبا و اتفاق های مهم و رویداد های ضروری رو ثبت کند .
از مهم ترین اتفاق ها برای ثبت و ماندگار شدن روابط خانوادگی و عکس افراد خانواده است .
در دنیایی که ما زندگی میکنیم امروزه ثبت لحظات با هم بودن و در کنار هم بودن ها یکی از سرگرمی های انسان ها است .
در این میان کودکان با زیبایی ها و شگفتی هایی که در خود دارند باعث بدل شدن به یکی از سوژه های منحصر به فرد عکاسان شده اند .
مطمئنا اگر کودکی در خانواده باشد ، بقیه اعضای خانواده در صدد عکاسی از او برمیایند و تمام مدت گوشی و موبایل به دست درحال گرفتن عکس از او هستند .
عکاسی کودک به دلیل تفاوت زیادش با دیگر انواع عکاسی ها از آنها جدا شده و به دلیل پیچیدگی و سختی ای که دارد تبدیل به یک حرفه تخصصی شده است .
عکاسی کودک با عکاسی بزرگسالان کاملا متفاوت است و نیازه به خصوصیات اخلاقی خاصی دارد که در عکاسی بزرگسالان عکاس نیازی به آنها ندارد .
کسی که میخواهد برای کار وارد یک آتلیه کودک شود باید خلق و خویی شاد و پر نشاط و هیجانی داشته باشد و به گونه ای انسان اکتیوی باشد .
چرا که حرفه ی عکاسی کودک نیاز به انسان های پرنشاط دارد تا بتوانند به خوبی با سوژه هایشان که کودکان هستند ارتباط برقرار کنند .
تخصص این دسته از انسان های اکتیو به قدر ی برای برخی از مادر و پدر ها مهم شده است و مورد توجهشان قرار گرفته است که امروزه اکثر والدین برای عکاسی کودک شان به این آتلیه کودک ها مراجعه میکنند .
بیشت بدانید: آتلیه تخصصی کودک
چگونه از کودک عکس های خلاقانه بگیریم ؟
برای عکس های خلاقانه باید یک عکاس خلاق داشته باشید چرا که در وحله اول همه چیز مربوط به او میشود .
عکاس باید بتوانند بین دکور و کودک و شخصیتش و لباس هایی که بر تن دارد یک هماهنگی زیبا ایجاد کند تا د رنهایت به یک عکس خلاقانه دسترسی پیدا کند .
کودکان ذاتا موجوداتی شلوغ و شیطون هستند که دائما درحال حرکت و تکون خوردن هستند و این اتفاق موجب خراب شدن اکثر عکس ها میشود و میتواند کار عکاس را مختل کند .
پس عکاس مهار کردن این اختلال را در اولویت کارش قرار دهد تا بتواند به خوبی کودک را با خود و تیم همراه کند و درنهایت خروجی مناسب را دریافت کنند .
یک عکاس حرفه ای میتواند با کمترین امکانات موجود در آتلیه کودک بهترین عکس کودک را خلق کند .
در آتلیه کودک بن سای شما میتوانید تجربه ی عکاسی عالی ای را با عکاسان حرفه ای ما داشته باشید .
برای داشتن بهترین عکس ها تنها کافی است تا عکاس کمی با رنگ ها و چیدمان و ست کردن آشنا باشد ، در این صورت میتواند بهترین عکس کودک را خلق کند و بهترین لحظه ها را از فرزند دلبندتان ثبت کند .


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب لاگ آتلیه بن سای است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]