اصول مهم عکاسی کودک

سه شنبه 26 شهريور 1398
12:42
آتلیه بن سای

اصول مهم عکاسی کودک

اصول مهم عکاسی کودک

اصولا والدین برای اینکه بتوانند به خوبی لحظات ناب و هیجان انگیز کودکی فرزندان خود را به ثبت برسانند به دنبال بهترین آتلیه کودک ها میگردنند .

اما بهترین راه برای انتخاب بهترین آتلیه کودک تهران دیدن نمونه کارهای آتلیه کودک های مختلف و تحقیق درباره تجربه کاری و سابقه ی آنها است .

یک آتلیه کودک خوب و مورد اعتماد را زیر نظر بگیرید و راجع بهش تحقیق کنید .

اولین اصل مهم برای انتخاب یک آتلیه کودک خوب دقت به کادر عکاسی آتلیه کودک است .

شما هنگام انتخاب آتلیه کودک باید به کادر عکاسی آتلیه کودک توجه ویژه ای داشته باشید و حتی میتوانید اگر لازم بود صحبتی با آنها داشته باشید .

اگر علاقه ای به عکاسی کودک در منزل خود دارید باید چندین هفته قبل از موعد با کادر عکاسی آتلیه کودک هماهنگی انجام دهید و در صورت لزوم اگر هنوز مطمئن نیستید میتوانید از آنها نمونه کارهای عکاسی کودک شان در منزل را بخواهید و تماشا کنید .

در چنین شرایطی کادر عکاسی آتلیه کودک باید قبل از روز موعد برای عکاسی به منزل شما بیایند و شرایط را برای عکاسی در منزلتان کاملا آماده و مهیا کنند .

همچنین باید قبل از عکاسی عکاس کودک با فرزند شما آشنا شود و سعی کند از علایق و سرگرمی های مورد علاقه ی او مطلع شود تا با کمکشان بتواند روند عکاسی را بهبود ببخشد .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

تمامی کودکان به لبخند و روحیه ی مثبت و شاد دیگران واکنش خوبی نشان میدهند و دوستش دارند . به همین دلیل بهترین ابزار و البته ساده ترین ابزار برای برقراری ارتباط با کودکان تنها نشاندن یک لبخند بر روی لب هایتان است .

و اینگونه میشود که کودکان به سرعت با روحیه شاد و هیجان زده ی شما ارتباط برقرار میکنند و دوستی فوق العاده ای میان شما شکل میگیرد و درنهایت شما میتوانید به خوبی کنترل آتلیه کودک را در دستتان بگیرید .

اما تنها دوست شدن با کودک کافی نیست و این اتمام کار شما نیست .

بلکه تازه آغازش است .

برای آنکه بتوانید توجه کودک را جلب کنید و بتوانید در تمام مراحل عکاسی او را با خود همراه سازید باید چندین قلق و کلک بلد باشید .

یکی از بهترین کلک ها برای جلب توجه کودکان ، استفاده از نقطه ضعف آنها یعنی اسباب باز ی و عروسک است .

کودکان عاشق اسباب بازی هستند و علاقه ی وافری به بازی و شیطنت و سرگرمی دارند .

از علایق آنها درباره ی وسایل سرگرمی مختلف آگاه شوید و برعلیه شان از آنها استفاده نمایید .

اما غیر از وسیله های آشنا ، میتوانید از اسباب بازی های جدیدی که فکر میکنید ممکن است برای سوژه ی عکاسیتان جالب و جذاب باشد استفاده بکنید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق

عکس های طبیعی با ژست های طبیعی و ساده همیشه جذاب تر بوده اند و هستند .

و اگر شما دوست دارید عکس هایی در حالت های طبیعی از کودکتان گرفته بشود پس بهترین انتخاب برای شما عکاسی در منزل میباشد .

چرا که کودکان در فضاهای غریبه و ناشناس رفتارهایی مصنوعی از خود نشان میدهند و عملا معذب هستند و خیلی زمان میبرد تا بتوان آنها را با محیط آشنا کرد .

اما در منزل خودتان این اتفاق نمی افتد ، چرا که کودک با کل فضای منزل به خوبی آشنا است و احساس راحتی میکند .


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب لاگ آتلیه بن سای است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]