پرتره عکاسی کودک

دوشنبه 10 تير 1398
16:59
آتلیه بن سای

پرتره عکاسی کودک

پرتره عکاسی کودک

پرتره از جالب ترین مدل های عکاسی کودک است .

درواقع می توان گفت پرتره عکاسی کودک از عکاسی کودک معمولی راحت تر است آن هم به این دلیل که در عکاسی کودک شما به هر حال در برخی از مواقع باید ژست خاصی به کودک بدهید و یا حداقل برای اینکار تلاش کنید . اما غالبا کودکان علاقه ای به اینکه مقابل دوربین شما بایستند و دستوراتتان را اجرا کنند ندارند به همین دلیل است که می گوییم عکاسی پرتره راحت تر است . چرا که شما هنگام عکاسی پرتره غالبا تنها چهره و کمی بالا تر از سینه ی کودک را در کادر دوربین تان قرار می دهید و چهره نیازی به ژست دهی ندارد . تنها کافی است تا به کودک اجازه دهید خودش باشد و این شما باشید که به دنبال لحظات مناسب برای ثبت عکس کودک بگردید .

شما به عنوان یک عکاس حرفه ای کودک باید چندین روش تست شده و مطمئن برای ارتباط گیری قوی و عکاسی کودک خوب داشته باشید .

هم چنین شما باید حتی زمانی که کودک در حال استراحت کردن است و یا زمانی که دارد گریه میکند یا غذا میخورد نیز آماده ی عکاسی کودک باشید و بتوانید لحظات هیجان انگیز و جذابی را به ثبت برسانید .

چندین حالت مختلف و مرسوم برای گرفتن عکس پرتره از کودک وجود دارد که شما بهتر است تمامی آن ها را بیاموزید و بلد باشید تا به هنگامش بتوانید به راحتی یکی از آن ها را به ثبت برسانید .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

پرتره مستقیم

عکس نوزاد

گرفتن عکس پرتره ی زیبا از کودک تا حد زیادی بستگی به میزان درک او از عکاسی کودک و توانایی اش در برقراری ارتباط با عکاس دارد .

در پرتره ی مستقیم بهتر است کودک را بر روی یک چهارپایه و یا زمین بنشانید به گونه ای که او راحت و مستقیما بتواند به دوربین عکاسی کودک نگاه کند .

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

زمانی که میخواهید عکس پرتره از کوچولوی خود بگیرید بهتر است پس زمینه ای که برای عکس تان انتخاب می کنید متناسب با لباس کودک و رنگ لباسش باشد .

پرتره زاویه دار

عکس کودک

در عکاسی کودک زاویه ها به عکس شما حرکت می دهند . اگر دارید عکس پرتره ی مستقیم از کوچولویتان می گیرید بهتر است زاویه دادن به صورت کودک را نیز امتحان کنید . افزودن زاویه به عکس پرتره ی مستقیم جان میدهد .

پرتره خارج از استودیو

برای ثبت عکس پرتره ی خوب در خارج از منزل و در فضای باز بهتر است در ساعات طلایی عکاسی کودک را انجام دهید .

صبح زود و اواخر بعد از ظهر از ساعات طلایی ای هستند که شما می توانید از آن استفاده کنید و عکاسی کودک خوبی داشته باشید و پرتره های خوبی نیز ثبت کنید .

در زمان طلایی غروب آفتاب شما میتوانید از رنگ های طلایی و سایه های بلند و زیبایی که به وجود آمده اند استفاده کنید و عکس های فوق العاده ای بگیرید .


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وب لاگ آتلیه بن سای است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]